when i see someone beautiful, i tend to stare.


Idag har jag vart på möte om -min blogg ska jag väl inte säga- men min blogg skulle kunna vara en del av det. Jag tycker det verkar asballt! Och jag tror nog att många av er skulle hamna där istället för vart ni än är ;) Jag skriver i gåtor, jag vet. Men ibland måste man.

Ps. Jag ska berätta om leverrensningen så snart min kontakt i Sverige ger mig en specifik källa :)
Hon har redan svarat på mitt mail, men behöver ytterligare en grej som hon glömde svara på. Filåt för att det tar en årskurs istället för en kväll som jag sa. ^^


Kommentarer
Postat av: Lovisa

chansning; äre londonsvenskar???? lova att maila mig om jag har rätt, hihi. kul isfl ;)

2011-01-25 @ 19:40:48
Postat av: Martina

du pratar alltid i gåtor nuförtiden. man blir ju alldeles virrig;)

2011-01-25 @ 23:45:03
Postat av: EMMY

WOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO

2011-01-26 @ 20:14:10
Postat av: petra

jag gissar också på londonsvenskar ;)

2011-01-27 @ 01:07:19


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...