Cloakroom



Ikväll var jag på Cadogan hall, och jobbade. Satt bara nere i Cloakrummet, så att man kan säga att jag jobbade 1 timma av alla 5. Resten av tiden satt jag ibland med en bok och ibland kom det ner några killar som inte heller hade något att göra. Det var det mest döda evntjobb jag vart på. Vi tog en öl senare för dem erbjöd all staff det gratis efter shiftet. Man tackar inte nej till gratis skål, okej!?


Brukar ni också
dricka upp ert kalla te när ni inte orkar gå & fixa vatten, haha? Jag hade iofs inget val, det fanns inte vatten så långt ögat kunde nå. Fast jag kan ju skylla på att jag i vanliga fall inte dricker kranvattnet här, och därmed inte orkar gå till AFFÄREN.. inte köket alså! ;)

Kommentarer


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...