En gåva!


Det är bokstavligen jag säger stöön vad skönt det är att inte ha sånna där röda pain-dagar som kvinnor (ne jag tror jag fortsätter säga 'tjejer) har ibland!! Har ju nästan glömt av hur det känns. - Brukar ha så illa att jag bara ligger i sängen. Men när jag ska föda lär jag ju får en smärta för alla 9 gånger jag missat, samtidigt!! Så jag kanske bara ska hålla tyst. ^^


Fick hem Victoria Secrets body lotion idag... Inte min favoritdoft men funkar ändå! 
Någon som har koll där ute och vet en god Victoria's Secret lotion?? :)

Ps. Det är Royal Mail jag skickar paket med till SWE :) Billigt!


Kommentarer
Postat av: S

pure seduction MUMS :)

2011-12-22 @ 17:14:30
Postat av: Sophia

pear glace är gudomlig!! :) luktar päronsplit typ! :)

2011-12-23 @ 11:56:43
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för svaret! Då ska man la ta sig till ett post office idag! :)

2011-12-23 @ 15:11:29


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...