ca 9 veckor kvar!

Vaknar alltid på natten och är helt pigg. Så lika bra att jag "lämnar lite spår i bloggen" HEHE.
Har ni sett i min meny att det är mindre än 10 veckor kvar tills vår bebis är beräknad!!

Blir helt till mig när jag tänker på det!! Är dock inte lika exalterad över den kommande smärtan längre haha. Får ibland lite panik när jag tänker på att man ska ta sig igenom det värsta man vart med om ungefär. Speciellt när smärttröskeln min inte är den högsta! Mamma brukar kalla mig mes. Aaaa. :S

Men, får la lipa lite och lita på kroppen. They all say its worth it! Litar på det också. :)
Aa och såhär kul hade vi idag!!!? ;)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Spännande snart har du din lilla dotter hoss dig. Smärtan var inte så farlig eller så har jag förträngt den. Men tro mig det är def värt det och du kommer vilja gå igenom det igen.

2012-01-01 @ 21:43:37
URL: http://cikorian.tumblr.com/
Postat av: Erika

Ni kommer nog få världens sötaste unge!

2012-01-06 @ 20:52:19


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...