Everything



Jag hann inte åka till Guess eventet :/ Jättetråkigt!!! Hoppas jag blir bjuden igen även om jag inte dök upp.

De senaste dagarna har jag vart med min man lite överallt. På stan, på maraton bio, hos läkaren... då han sprang in i vår dubbel glasade dörr. Exakt HELA dörren gick i tusen bitar och ett djupt hål uppenbarade sig i hans arm!:s

Och såhär spenderar jag & Emmy kvällarna.. Okej vi har bara gjort det en gång men vi tänkte göra det till en vana! :P




Parkerna i London är underbaara på sommaren. Även om jag måste erkänna att jag önskar träden här var palmer. Året om då. ^^

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååh, mysigt! :)



Ja jag hade tänkt flytta över helt själv, det är dags att hitta på nått nytt :) hehe. Du trivs bra i London eller? :)

2011-04-23 @ 14:32:12
URL: http://sandraevaldsson.se
Postat av: Mamma

Neej, hoppas det gick bra med Alok, behövde han sys?

2011-04-23 @ 22:02:05


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...