These small things




Har suttit ute med Agniezca. Tyvärr vill hon aldrig vara med på bild, men hon lovade en bild på oss båda innan hon åker hem. Hon ska tillbaka till Polen & studier om någon vecka eller två.

Jag var hemma hos min förraaupair-familj idag och åt lunch. Nance frågade om jag ville jobba nån dag i veckan hos dem nu när hon börjar fota lite igen. Jaatack, jag gillar att vara där, somvissaavervethe-h.

Jag tror jag har gått 2 mil idag, till och från Richmond och till Twickenham och tillbax. Jag vet, det säger inte er ett skit, men det är en bit. ;) Det är så livet kallas som fattiglapp. ^^
NEEE nu blir det muffin och film!

Kommentarer
Postat av: My

söt du är ^_^

2010-09-05 @ 07:59:11
URL: http://myjosephine.blogg.se/
Postat av: Karin

Svar: Det kan jag tro! Vill också resa en massa, men det får i sånna fall bli efter att jag tagit studenten 2011! :-) Modigt, själv skulle jag nog vara rätt rädd/nervös även om jag hade pratat med familjen tidigare. Jag menar, de kan ju utge sig för att vara helt andra människor via telefon än vad de kanske egentligen är i verkligheten. Hur var familjen du hamnade hos i Monaco då? Behandlade de dig dåligt? :-/ Jag är tveksam till om jag skulle vilja resa iväg och arbeta som aupair, men det skulle säkerligen vara ett ordentligt äventyr som följer med en resten av livet! Man ser väl även livet ur ett helt annat perspektiv efter att ha arbetat inom denna branschen och fått erfarenheter om hur det egentligen är. Jag menar, man skall ju inte tro gott om alla människor på jorden tyvärr även om man skulle vilja det! Min moster arbetade som aupair i London när hon var ung under ett par år men hon hamnade dock hos en "dålig" familj som inte behandlade henne med rättvisa, så klart man är aningen skeptisk. Jag har dock aldrig varit i London och skulle mer än gärna vilja besöka staden! Man har bara hört gott om London av vänner och bekanta som varit där, de säger att alla är så himla trevliga och tillmötesgående där. Stämmer det? Hur är London som stad? :-) Haha, vad mycket text det blev! :-)

2010-09-05 @ 11:08:24
URL: http://kary.blogg.se/
Postat av: Meg

Du är cool! Och ja, jag skall rekommendera dig till Hogwars styrelse ;)

2010-09-05 @ 21:06:23
URL: http://megs.blogg.se/
Postat av: Linda

haha bra vardagsmotion! ;)

2010-09-06 @ 22:55:47
URL: http://rosettflickan.blogspot.com


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...