tell me a secret darling





Sa jag att det har vart 16 grader här i veckan? Innan nu då. Ne, men nu vet ni att jag fortfarande är svensk iallafall. ;)

I veckan åkte jag iväg på intervju hos en svensk/spansk familj i Richmond. Men om jag ska säga som jag tänker, så vill jag inte ha det. Jag har ett helt annat på gång istället, som inkluderar lite fotboll och umgänge i min egen ålder. Man får trots allt inte så mycket ut av nannyjobben - det sociala livet ligger liksom inte på topp då man oftast analyserar saker som man hittar på gatan eller vilket puzzel som är svårast, små 60 eller stora 70 bitars.

Kommentarer
Postat av: Linda

buhuuu, här är det minusgrader ju! :(

2010-11-07 @ 11:49:08
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hoppas "värmen" håller i sig tills när jag åker till London med haha :)



Jag och två kompisar ska hälsa på en annan kompis som pluggar på Kingston University nu! Så vi bor gratis hos henne i hennes lilla rum :)

Vi hade planerat att åka in till London med ja.. på torsdagen när vi kommer dit är ju Harry Potter premiären! :D världens nörd som jag är så längtar jag ihjäl mig haha. Camden är väl den stora marknaden? Finns det affärer där runt med? Har du vart på London dungeons eller madame tussaud's o vet om det är värt att besöka?

kram:)

2010-11-07 @ 14:19:33
URL: http://pfauz.blogg.se/
Postat av: LaLizita

ÅÅh vad jag fick ett sug efter Starbucks nu när jag såg den där muggen!!! :) WHY finns det inte här liksom?



Sv: Eller hur, walk-in som walk-in. Ett steg är alltid nåt ;)

Tyvärr blev inte gårdagens party sådär WOW som det varit senast.. vet inte riktigt varför.. Hoppas på bättre nästa gång :)

Kram!!

2010-11-07 @ 21:48:35
URL: http://lalizita.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...