Who made me a listener


Rockbaren rockbaren rockbarennnn. Fyy vilken härlig känsla det var att stiga in i de kära sunkiga lokalerna efter 9 månader, och bara få känna den där speciella känslan man känner där inne. Stämningen är så avslappnad och glad. Den första låten var:

Nostalgii säger jag, och massa annat. Bara känslan av att sjunga högt till något sånt, som inte alls har existerat i Monaco.. Mums ja.

När jag kom hem satte jag mig framför årets artister på Metaltown och ser iallafall några öronstimulatörer. För er som är lite metal-intresserade kan jag medela att jag har träffat slipknot backstage! haha. Det är ganska stort om man är en nörd. Och med det säger jag hejdå och hoppas att ingen sitter och gråter.

Idag har jag, Sabs och Rebecca strosat runt i stan. Det var visst Göteborgsvarvet, så vi fick ta paddan (båten) till Centralstationen. Himla äventyrligt får jag säga.

Självklart glömde jag kameran så jag bjuder på en sån här fin balkongbild istället. Jag tror inte min panna är inte sådär... aa vad det nu är för färg, i verkligheten. Men även om den var det så skulle väl ingen våga säga nåt ändå, haha.

Aja, vi hörs nog snart igen. Om jag känner mig rätt. ^^

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: jättemysigt ! :D

jo då man ser allt, det finns lite gatlyktor längs vägen som tur är :D

2010-05-23 @ 12:01:00
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: thaipinnen ♥

sv; haha ja :D

2010-05-24 @ 13:33:08
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Mici i USA

Vad härligt att läsa om Götet litegrann!



Jag har precis lagt upp en liten New York-guide i min blogg, spana gärna in!

2010-05-24 @ 15:40:45
URL: http://micinic.blogg.se/
Postat av: LaLizita

Sv: Tack! Jo det är väl bra att gråta ut. Har gjort det typ 3 dagar i rad nu.. Inte så normalt... vet inte vad som hänt med mig.. Är ledsen för det mesta och känner mig inte älskad eller omtyckt. Känns som att det är många olika saker som gör mig ledsen. Antar att det går över snart :)

kram

2010-05-24 @ 18:01:51
URL: http://lalizita.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...