Wakeupcaall



Guuu-d. Inflyttningsfesten igår slutade exakt 04.53 i sängen med mobilen ansiktet. Vaknade upp runt 10 av att jag låg och skrattade åt nån sjuk dröm, som vanligt. Det slutade med att hela ligan i rummet började skratta. Ibland är det kul att bo många. Man vet inte vad som händer härnäst, ungefär.

Jag skriver ofta om mig och Nelly, om att vi gör ditt & datt. Nu har vi packat klart och köpt lite presenter till folket där hemma. (förvänta er inget som är större än en tändare, min väska är liten och fullsmockad!) Såå vad händer nu? Nelly har somnat igen och jag skriver lappar och sätter upp i hennes lägenhet. Jag tror jag har skrivit allt som står på hennes anslagstavla haha. Hm, ja hon lär ju säkert minnas mig när jag åker härifrån iallafall.

Kommentarer
Postat av: Lovie

haha, ååh kan du inte berätta om någon sjuk dröm? :D

2010-05-10 @ 16:12:02
Postat av: Vanja

Allt är bara super (:

Ja du, jag hade Pernilla Wahlgrens "jag vill om du vågar" på hjärnan i typ... En månad ?! Hahah, inte så kul (; Vad har du för planer inför veckan då ? :D

2010-05-10 @ 22:21:17
URL: http://wanja.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...