above CLOUDS




Phuu, jag har massa feber och en hals lika tjock som.. vaad ska jag dra till med? Nej, vi lämnar det. Flygresan gick bra. Jag älskar att flyga! Speciellt när man vet vad som väntar nere på marken. På Landvetter stod mami och Tilda syster och väntade. Den känslan när man kommer ut från portarna och ser alla saknade face är speciell måste jag säga. :)

Sista kvällen i Monacoland var underbaar med mister. Vi två åt middag mitt på stranden. Plus att askan från vulkanen var precis över oss, helt orange! Nej men vad säger man, Puss på det.



Jag älskar känslan när jag med vänner gick in på en klubb där denna låten brötade ur högtalarna! :) Låter det som att jag saknar Monaco a little? Joo, jag tror det är så faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Raisa

sjukt bra låt korven :P

2010-05-14 @ 00:36:01
URL: http://raisa.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...