Pain Paris


Ajo, I wish I wish.

Vi håller på att rensa hela lägenheten och ska snart ner i min källare och hämta upp alla mina kläder och skor. HEHE, få se hur lång tid detta kommer att ta.. Mindre kul när halsen bränner åt helvete. Jag kan inte ens avnjuta mormors indiska mat!?!? Då är det illa.
 
Ikväll vill Sab ha med mig ut i Göteborgs nattliv, men jag kommer inte att orka med alla de painkiller jag har tryckt i mig. Är annars ingen sucker för sånt, jag tar det bara i de nödigaste fallen. Amen typ mensssverk!!

Här Liza, är min rövfrill ;)


Kommentarer
Postat av: LaLizita

Men tack för den! :) Väldigt fint!! Synd du hade det lite uppsatt på sidan där.. annars hade det blitt ännu mera röv :P



Förresten.. har du precis modererat din blogg? Det har du väl inte haft innan? Har du fått jobbiga comments??



pusspuss

2010-05-14 @ 22:10:30
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Liiv

Ja Paris vore inte fel :)

2010-05-15 @ 00:34:44
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Camilla (camy)

Du är så söt! :)

2010-05-16 @ 01:28:21


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...