Your smile


Hey kära beloved blogg! Jag gick ut och sprang i 40 minter inatt. Fy bövelen vad skönt det var. Jag ska nog börja göra det oftare, även om det kanske inte är bra rent fysiskt att träna sent på natten, så ska man väl ändå passa på när energin säger hej!?!?!

Varför regnar det alltid här som mitt hus är lokaliserat? Jag uundrar jag, - för den där solen ni pratar om har jag inte sett en skymt av på flera dagar! Men viiiisst, himla glad för er skull är jag.. ju, hehh-heee. ^^ 

Nuu blir det utgång med ett par flickor! Hanna har jag inte träffat på.. sedan i oktober 09! Cheesus :s Det ska bli very roligt att se hennes tryne igen. ;)

Kul att ni är med i tävlingen om galapremiär-biljetterna, men glöm inte svara på 1a frågan,
Kelly glömde det igår.

Skål! Och allt vad det heter.

Kommentarer
Postat av: Raisa

men det är skönt att dra ut på natten. luften är frisk och inte en människa ute :P haha btw vi har hafft 30 plus i flera dagar, fast det va såndär jobbig äklig värme :(

2010-05-21 @ 20:08:08
URL: http://raisa.blogg.se/
Postat av: rebecca

Hahah springa mitt i natten? Ja så kan man ju också göra faktiskt :D



Nej jag vet. Jag ska faktiskt ut och resa i december! Då blire thailand på menyn :) En bartenderutbildning där och sen får vi se hur länge jag blir kvar. Är riktigt sugen på usa och au pair!

2010-05-21 @ 22:58:15
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: Linda

äh, jag tror det är bra att träna när som helst. Bara man får sömn någon gång liksom.

Jag önskar att jag med klarade av att vara ute och springa. Jag blir helt slut efter tre minuter.



Kul med utgång! Vilken fin väska du har förresten.

2010-05-21 @ 23:30:42
URL: http://rosettflickan.blogspot.com


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...