EN VECKA KVAR!


Jahapp, så var flygbiljetten bokad! Hemresa sker på onsdag, tillsammans med Nelly. Hon ska dock bara vara i Sverige i 4 dagar, medan jag kör på en hel sommar i Göteborg med gamla och nya bekantskaper!

Huualiga vad jag saknar långa pratglada dagar/nätter med friends och syster. På svenska. Jag har pratat engelska varje dag i nästan 9 månader nu, förutom när jag var hemma 3 veckor i julas. Min närmaste brittiska vän säger att han glömmer av att engelska inte är mitt modersmål ibland. ^ Och det gör jag ibland också när jag tänker och pratar engelska i sömnen. 

Iallafall, när jag anländer till London i höst ska jag göra en sån där kär videoblogg, på ett kanske lite annorlunda sätt, men det blir kul (och nog den enda jag gör, för efter det lär jag inte ha några läsare kvar! haha)

Kommentarer
Postat av: AngeliiQ

Jag hoppas du fortfarande kommer uppdaters här trotts att du är hemma i Sverige:) Iaf någon gång ibland!?(:

2010-05-06 @ 14:56:22
Postat av: Mici i USA

Vad kul att du snart ska hem! Och ja, självklart var det Marabou ;)

2010-05-06 @ 15:49:36
URL: http://micinic.blogg.se/
Postat av: LaLizita

Aha! Så du har bestämt dig för att inte stanna där längre nu.. Tror du gjorde ett bra val! ;) Blir billigare iaf! :)



LÄNGTAR efter din första och enda videoblogg!! PussPuss

2010-05-06 @ 21:42:49
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Linda

Videoblogg ser jag fram emot!

2010-05-09 @ 00:56:54
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: säb

kommer du NU på onsdag??? mygod lixom

2010-05-11 @ 00:05:32


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...