Alla vill ha utveckling men ingen vill ha förändring.


Idag har jag haft rövfrilla hela dagen och planerar att ha det resten av den också. Mittbena ja. Det är ju ändå sista dagen i Monaco så jag tänkte att det kunde få ske en liten förändring. Med en rosett på sidan så såg jag faktiskt inte helt sjuk ut. ;) Jag lovar mer bilder osådär när ja kommer hem, jag har som sagt inte internet här.

Imorgon åker jag hem, på kvällen. Det ska bli underbart att få träffa alla picks igen. Det faktum att jag har känslor för en fin man försöker jag trycka undan. I denna situation är det lite jobbigt när det också är ömsesidigt. Det hade vart lättare om jag blev dumpad från de högsta höjderna, då hade man lipat och så hade det varit bra igen. :O Ikväll blir det lite vin och en film eller två.

skiins


Kommentarer
Postat av: Alina - aupair i Notting hill

Usch, förstår att det måste vara jobbigt. Men ni får ses i Englandet i höst! :)

2010-05-11 @ 15:24:53
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: Oryx

Åhmen, nu fick jag en liten klump i magen, för jag kommer också att vara ifrån en finfin karl alldeles för länge. Vad gör man egentligen? >__<

2010-05-11 @ 16:06:09
URL: http://oryx.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...