You should be here right now.



Killen från Liverpool som jag berättat om.. Han har föresten inte flyttat tillbaka till (london) än.
Anyhow, när han säger mitt namn uttalar han R:et som svenskar gör. (förutom stackars skåningar då) Så när han säger Thereeese med svenskt R och engelskt uttal så låter det som att han säger TITTIES. Som typ: "Did my titties do something special last night?"
-Naa you know, just hangin ..

...

..ehe
Alltsååå, ibland är jag bara så rolig I can't bölieve myself. :S 
Eller inte, (på svenska).  :P


Appropå det kan ni få se hur det ser ut i hamnen just vid detta tillfälle. Dem håller på att bygga upp allting som ska vara klart inför formel 1 grand prix i maj. Om jag är kvar här då så ska det bli väldigt kul att se!


Och en annan bild jag tog för en vecka sedan.

Nu ska jagvara misstråkig och sova middag. Även om jag inte ätit någon. Godnatt för en stund! Hoppas ni har lika fint väder som vi. Pussy!

Kommentarer
Postat av: Linda

charmigt! haha Det får mig att tänka på när jag var i Egypten förra året och alla kallade min kusin Frida för "Fuldaah".

2010-03-27 @ 17:51:06
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: Martina

Hahahah men det var väl sött;)

Ja det hoppas jag med, och det tror jag att det gör. mitt liv brukar lösa sig:p Ja fast det är inte det är det börjat dåligt. Mest förvirrande, men när det kommer till sånthär är det ofta väldigt förvirrande för mig:p

2010-03-27 @ 19:26:45
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: LaLizita

Haha "förutom skåningar".. och så jag då!!! Mina R är inget att ha vill jag lova ;)



Psst.. Lyckades få hem Mr Smith inatt!!! ;)



pusspuss

2010-03-28 @ 15:38:23
URL: http://lalizita.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...