I already am


Ååh ser man på, deeet var inte igår nä! Hej säger man då. ;)

Jamen vad händer lixom?
Jag har råkat radera all min musik på min ipod, haha. Så nu vet ni, gör jag inte ett skit när jag är hemma. Men jag överlever och har förstått att om det funnits en tidsmaskin så hade jag klarat mig väldigt fint på 1800-talet. ^^, Fast okej, jag har allt lite att göra ändå. Jag skriver tex. massaaaa, ibland så mycket att jag får kramp i fingrarna och glömmer av tiden.

Detta är i Schweiz. Jag visste någonstans i bakhövvet att man kunde göra något kul av toalettdörrar.

Jag har pratat med familjen om internet till min lägenhet och jag har erbjudit mig att betala abonemanget själv, (är man besatt så är man) så efter helgen ska vi kolla ifall det går att installera. FÖR DET HÄR GÅR JU BARA INTE.

Hörs ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Raisa

ja hej säger man :D



fan saknar din dagliga inlägg juuuuuu xD HEJJA EGET INTERNET!!

2010-03-04 @ 18:17:57
URL: http://raisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Härligt, det låter bra att du kan fixa internet snart och skriva lite mera :) hihi. Annars låter det ju som att allting funkar bra i Monaco och det är ju superskoj och härligt med franskaträningen, skulle jag med behöva ;)

2010-03-05 @ 23:56:50
URL: http://soockertoopp.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...