Sjuk lördag


HALLÅ LÖÖRDAG! (tänk er lite götebosksa nu då)
Inatt och idag har jag hackat tänder, hyperventilerat, haft spykänslor, huvudverk, och enoorm halsont. Jag ringde till familjen idag och sa att jag inte kunde jobba, för detta är ILLA!!!

Mamman i familjen ringde en doktor, så han kom till min lägenhet och studerade mig från top till tå. Ungefär. idag är jag miss Tråkig och ligger hemma istället för att gå ut med kompisarna. Men dem går nog inte med förlust, för jag hade inte vart så rolig ute nu ändå. ^^,

Imorgon kl 18:00 ska jag vara med på en Live intervju, över skype. Det får ni gärna lyssna/se på. =) Men mer om det imorgon.

Hm vad kan jag mer säga... JOOO, jag och Emmy ska söka lite distanskurser till hösten! Man vet aldrig vart vi befinner oss då. Kanske på andra sidan jordklotet med lite engelsaböcker att analysera. :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

yees;) haft en bra lördag dA?

2010-03-14 @ 00:19:37
URL: http://beeautiiiful.blogg.se/
Postat av: LaLizita

Men mår du inte bra?! :( Hoppas du mår bättre snart..



Jag har inte heller vart på G kan man säga.. därför jag inte vart på msn.. Legat deckad av migrän hela fred o lörd.. :( FY FAN!



Hoppas vi kan höras snart!

Kram

2010-03-14 @ 00:22:12
URL: http://lalizita.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...