GÖTAPETTER, typ.


Att resumera mina dagar som vart är inte riktigt min grej. Men för de som vill veta's skull!!!: 
Jag har vart ute med kompisar, solat, promenixat, sprungit hand i hand på stan och fikat på Frank's coffeé. Och med det, basta!

Jag blir faktiskt lite ledsen i ögat, vad ** är det med Göteborgsvädert?? Det blåser åt heelvete. KALLT. I JUNI!? Det är inte okej.
Sådär, väldigt skönt att få ur sig lite ilska på nåt som inte kan försvara sig. ;)

Nu har jag ätit en skinkbit och är på väg till sängen!
Tre ynka bilder från en fullspäckad helg. Kameran glömmer jag alltid att plocka upp här i Svealand. (En förbättring lovas) :)


Rickard (i svart) och nån. Som kom. Som sedan gick.


Hanna & jag! Vi kom inte.

Var ni på Andralånggatan i lördags föresten? Festivalen ja. Jag gillade det. Alla coola människor samlade på ett o samma ställe, precis som Camden, i London. Ungefär såhär ser det ut, fast massa fler folk. Lånad bild. Jag hittade ingen mer rättvis.

Det var nån som sa grattis på nationaldagen till mig förut. Haha. Säger man så?
" Aa tack, det är ju så braaa detta! "

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Hur känns det att vara hemma i Sverige igen då? :)

2010-06-07 @ 08:56:34
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

Vad snygga kompisar du har då;) Ska nog inta gbg snart !

2010-06-07 @ 16:07:04
URL: http://joosses.blogg.se/
Postat av: Linda

Oj! Här har det varit helt galet bra väder i veckan. Bara idag som det har regnat och varit lite kallt.

2010-06-07 @ 20:19:30
URL: http://rosettflickan.blogspot.com


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...