TIPS

Jag var nyss och hämtade mina salvor på posten.
Ett litet tips till er med torr hud såhär i förbifarten.

Jag har haft eksem sedan jag var 1 år. Den försvann och kom sen tillbaka när jag var ungefär 13 år, efter att jag haft svinkoppor. Ansikte och hals blev mest drabbat. Jag var huur torr som helst. Och var jag inte torr så var jag röd. Vilket resluterade i att jag gick på hydrokortison hur länge som helst. (som man inte bör göra) 

Jag testade hur många salvor som helst, i tre år. Inget hjälpte, förutom hydrokortison då, (som trycker in allt i kropen. - För att ploppa upp efter någon vecka igen). På somrarna fick jag pigmentfläckar på kroppen. Min dåvarandra pojkvän sa alltid att jag var hans leopard. (he-he)

I gymnasiet fick jag så torr hud att jag kunde dra av STORA flikar torr hud. Det var stört!! Jag gjorde en leverrensning och strax därefter hittade jag eilas.se. Gryma salvor! Idag har jag jättefin hud :) Och får en jämn brun färg på sommaren. Brunare än jag aldrig vart faktiskt.

Detta är INGET reklaminlägg. Bara mitt tips till eventuella torrbollar. ;)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men! vart har du köpt dessa? Hur mycket kostar de?

Låter som något jag säkerligen behöver!

2010-06-22 @ 07:21:04
URL: http://kaisamimmi.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...