You might not be real



Jag och Nedim.. jag lovar, han heter säkert inte ens det haha (men nåt sånt) satt ute i trädgården i över en timma och pratade om allt och inget. Han har aldrig vart kär sa han.. och undrade hur det känns. ^^ Stackaren säger jag! Inte konstigt att han inte tror på kärlek.

En av de polska tjejerna kom hem nyss, hon skulle ut på party och undrade om ja ville följa med. Som sagt så tillåter inte min plånbok mig det, så jag fick snällt tacka nej. Hon hade humor iallafall så det var skönt!

Kommentarer
Postat av: LaLizita

Sv: Ja jag har det mysigt värre :)



Kul och bra att de verkar vettiga och roliga dem du bor med :) Men synd du inte kunde följa med på festen :(



puss!

2010-07-10 @ 23:30:49
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: emmy

heeeeej, gu vad kul o se att du har de bra! lr ja det visste jag väl. men lixom.. att du har hittat vänner.. HAHAHA som om jag vore orolig :P Nej, men alltså fräscht rum måste jag säga. Du är grov, som vi norlänningar yttrycker det(eller kanske är det bara mina vänner)!! Hur som haver.. jag ska minsann börja titta in här lite då och då för att följa dina äventyr :)

2010-07-11 @ 02:06:25
Postat av: Linda

en dag kommer han att bli det och då kommer han förstå precis hur det känns!



btw, när vi pratade på msn för ett tag sedan så hänge sig min dator som vanligt. Jag loggade inte ut med mening eller så.

2010-07-15 @ 22:35:26
URL: http://rosettflickan.blogspot.com


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...