YOU ARE LIKE A BIRD




Lijah och jag gick till Tesco med ena polskan här i huset. Vi skulle bara visa henne vägen med tanke på att vi bott på tesco den senaste veckan.

Jag och Lijah stod och häckade vid bok-hyllorna i en halvtimma medan polskan gick och handlade sin mat. Vi bestämde oss till slut för att köpa böcker som det slutar med att man aldrig läser ändå, men stön vad bra dem verkar. Och det är ju det som räknas, man måste ju inte läsa dem för det?? Men jag ska ge det ett försök. Igen. - Jag menar jag vet ju hur mesigt lycklig jag blir när jag lyckats hitta en bra bok som jag faktiskt läser ut.

Okej, ska sluta prata om detta nu och hoppa i säng med en av dem istället..
Call me Elizabeth it is.  Sov gott people :)

Kommentarer
Postat av: Linda

åh äntligen lite böcker!

2010-07-29 @ 03:11:34
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: lollo

oj läser du engelska böcker? borde jag också göra haha, är de där svåra att läsa ,alltså måste man vara jäättebra på eng för att fatta? :)

2010-07-29 @ 09:02:07
URL: http://louiiiiise.devote.se
Postat av: Jannike

Tack så jättemycket för din fina kommentar!! Åh vad glad jag blev.



Och ja när jag var i London så dök det upp en typ som sa att hon var ute och scoutade efter nya ansikten till reklamer, statistroller och liknande! Två ggr hände det mig faktiskt, vilket ju var bra, för första gången blev jag så till mig att jag i förvirringen gav dem fel telefonnummer! Haha. I alla fall så ringde de mig, ville skicka mig till någon proffsfotograf för att ta portfolio-bilder och de pratade om diverse jobbmöjligheter, bland annat statist i MTV-videos. Jag var så sjukt smickrad! Lilla jag liksom? London är verkligen the place to be om man vill få sådana möjligheter! Det sjuka var att jag alltid hade drömt om en sån chans, verkligen drömt och önskat i flera år... men jag tackade nej. :) Förvånade till och med mig själv. Jag var precis påväg att åka tillbaka till USA och sen till Mexico för att träffa vänner, och jag kände bara att det inte var rätt tid för något som den där chansen jag fick. Jag hade annat jag ville göra. Kanske kommer chansen aldrig igen, men då vill jag tro att det heller inte var menat. :)Vad har du fått för spännande erbjudanden??



Tack för att du gav dig till känna! Jag har letat efter bra bloggar att läsa, och din gillar jag verkligen! Älskar förövrigt böcker, men det är tyvärr sällan jag tar mig tid att läsa nu för tiden.

2010-07-29 @ 10:00:42
URL: http://hellojuno.blogg.se/
Postat av: sara

Kan inte annat än hålla med!

Det är liksom jackpot om jag lyckas ta mig igenom en hel bok. Som är bra också...



:)

2010-07-29 @ 23:16:40
URL: http://soori.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...