London


Det är lite annorlunda att sova i samma rum med en bunt olika människor man inte känner.

Aiden, en nyförlovad australienare pratar i sömnen. En liten thaiman snarkar så högt ibland att resten av oss inte kan sova. Jag skrattar i sömnen, och killen i sängen brevid mig ligger alltid med sin dator i famnen. Haha. Får se hur denna natten blir. Nya roomies idag nämligeeen. Tanten i sängen ovanför mig bor på hostelet.. Hon har lots of kläder från Primark som hänger runt om, så jag liksom ligger där under med kläder runt hela sängen, ha! Lite som en koja. ^^

Det är sjukt roligt med konstiga människor. Eller människor som gör konstiga saker. Ibland måste jag tänka på hemska saker för att inte börja skratta rakt framför dem. Och det är inte för att jag skrattar åt dem på ett elakt sätt. Det är bara för att jag rör runt saker i huvudet, så att det blir komiskt. :P


Kommentarer
Postat av: Timotej

Hahaha, så är det för mig också. Ibland kan människor göra saker som är så söta att det blir kul, och då måste jag tänka på något jättesorgligt för att inte skratta. :x

2010-07-09 @ 13:14:26
URL: http://cirkustimotej.blogg.se/
Postat av: kajsa

haha, brukar också tänka på det värsta jag kan komma på typ. för att hålla mig för skratt då. kul med uppdatering :D

2010-07-09 @ 16:25:44
URL: http://kaays.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...