My life should be


Kvällen igår var som en försmak på det vi kommer uppleva i vår. Vi slutade i glasbyggnaden vid hamnen som jag visat på bild. Längst upp var vi denna gången. Där är det lite mer "klassy". Skitfint med massa kristallkronor, ullmattor och dekorerade kuddväggar' osv. Jag är inte så into sådana fina ställen egentligen, men detta var inte snobbigt eller stelt så jag trivdes. Dessutom bra musik, vilket gör i stortsett allt. Min kamera dog så det blir tyvärr inga bilder därifrån.

Och horor finns det ganska mycket av, speciellt på vissa ställen. Dem sitter på rad och väntar på jobb. Usch och spy! Jag är ganska känslig för den verkligheten, så det tar ett tag för mig att smälta känslan.

Okej, fram med franska böckerna! Jag & Nelly ska söndagsplugga i ett par timmar.
Au revoir!


Kommentarer
Postat av: LaLizita

Ååååh va härligt! Jag vill också gå till det classy stället :) Det gillar jag! Och Mojito som är så gott!

Lycka till med plugget!

2010-01-17 @ 14:35:12
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: LaLizita

Sv: Visste du inte att jag vart i spanien!? Ok, kanske glömt o nämna det då :) Det va nog den roligaste tiden i mitt liv!!! :) Vi verkar vara lite lika, du är ju också ute o reser en massa nu!



Tack för lycka tillet :) Det går nog bra. Längtar till första mötet den 19 februari. Ska bli mycket spännande!

puss puss

2010-01-17 @ 15:28:35
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: sara ahlgren

Hej,

Jag är jätte sugen på att bli Au Pair i Monaco till hösten.

Har registrerat mig på find au pair nu men tänkte fråga dig om det finns någon mer sida du tycker att jag bör registrera mig på?

:)

/Sara



Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...