we don't need to lie





Igårnatt åkte jag till sjukhuset igen efter att ha vaknat upp med ögon svullna som.. någon jämförelse jag inte kan komma på. Men det såg ut som jag stoppat in två plommon under ögonlocken. Min kära housemate och jag åkte in och jag tog några prover och fick ögondrops.

Idag åkte jag in med solbrillor till richmond och mötte upp martiiina från dublin! Vi åkte in till stan och gick  ungefär två mil för att se big ben och alla andra trevliga _måste-se_även_om_det_inte_är_skitkul sevärdigheter. ;) Ikväll var vi inne i Richmond på en bar och nu ska vi sova. Imorgon blir det Camden!

Kommentarer
Postat av: Mamma

måste-se_även_om_det_inte_är_skitkul sevärdigheter.

Haha, och tänk hur många ggr du måste göra detta, när vi och andra kommer och hälsar på dig!!! <3

2010-12-11 @ 13:00:29
Postat av: Oryx

Oeeey jag var inne på Harrods idag!

Drar hem nu (var bara här idag) men om du är kvar i London mellan jul och nyår så föreslår jag att vi försöker tjoa på varandra nånstans änna. ^^

2010-12-11 @ 21:38:49
URL: http://lifeinlyon.wordpress.com
Postat av: Martina

Haha det var ju visst skitkul;D och det var ju en riktigt fin promenad om inte annat!

Och baren i richmond var ju mysig, tidingen ehmn livade ju UPP stället lite. ahhahaha

2010-12-14 @ 00:05:10
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: My

vad skumt. vet du orsaken?

2010-12-14 @ 03:03:35
URL: http://myjosephine.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...