Oh dear!

Oh dear!
Okej.. efter ca 3 timmar på tåg och tube så var jag på väg att åka hem igen.. jag tänkte jesus cristy mother of lord jag kommer inta att hitta till studion! Men jag fortsatte ändå i hopp om att minnas hur och var jag bytt transport.

Jag var först av alla modeller så jag blev sminkad först och så även fotad. DOCK hade bossen förväxlat mina storlekar till kläder så jag fick ha på mig en mössa och stora militärgröna shorts som såg ut som en ballongkjol i storlek L. Men det gick bra ändå även om det for certain inte var min stil EHE. Det kändes bättre när vi fotade glasögonen och klockorna.

Vi fotade i ca 5 timmar och sedan bjöd Bruno på en limousinetur runt London och middag på resturang. :) Själva bilderna får jag nångång nästa vecka! Men här är några från dagen.



Sjukt.snygg.make.up.artist @ Face wise .se


Vi åkte runt i central London i över en timma. Sen höll jag som vanligt på att kissa ner mig så jag bad chauffören att stanna och där stod han mitt i London snällt och väntade på mig medan jag var ..iväg. Kändes lite fräckt to be honest. Att limousinen stod och väntade på mig alltså. :P


Detta var mer utav en ansiktsplåtning. Alla var superfina!

 
SKÅL! :)

Känner inte riktigt igen mig själv här men jag minns när bilden togs så det måste vara jag. ^ Fördelen med att vara vit(ast) är att man får blixten rakt i skallen och det resulterar i att man ser ut som ett underbart lysrör!

Vi fick kakor och chips efter 4 timmar av fotande.. och när det kommer till kakor så tar det aldrig stopp hos mig. Jag kan uttrycka mig som så att jag var nog den enda som inte var hungrig väl inne på resturangen haha. 
Rolig dag!


Kommentarer
Postat av: Sofia

gosh u were smoking hot! :D så jävla avis på dig! vill också vara modell :( haha

2010-08-05 @ 19:28:54
URL: http://letsplayitloud.blogg.se/
Postat av: LaLizita

HAhaha, men fan vad kul! Hur kunde du be dem stanna för att du skulle iväg o kissa?! Vart kissade du om jag får fråga? :D

Låter som en kanondag annars. Ser fram emot att få se bilderna sen!

2010-08-05 @ 21:46:45
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Mamma

Sjuuukt häftig dag, du måste ha haft..... <3

2010-08-06 @ 00:53:41
Postat av: anna

det verkar som en rolig upplevelse :)

2010-08-06 @ 11:53:05
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Linda

oj vad roligt! Vilka äventyr du är med om.

2010-08-06 @ 15:14:10
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: Martina

Shit vad nice! Tur att du hittade dit;) Haha jag vet vad du menar med kakorna, kakor är ju lätt det godaste som finns, alldeles för lätt att äta ihjäl sig!;)



Men du får jag be dig om tips på vad det är bra att fixa innan man åker bort som du gjorde?

Typ bostad och behöver man ett nytt konto? Och telefonen?

Om du har tid och ork så uppskattas svar sinnessjukt mycket!:)

2010-08-06 @ 17:26:31
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: Anna

Det låter superspännande! Ska bli skoj att se fotona sedan :) Vilken upplevelse!

2010-08-07 @ 20:26:14
URL: http://soockertoopp.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...