Little things




Okej jag vet att mina sånna här ser ganska likadana ut men ändå! ^^ Love it.
Och just det, hade jag inte vart sån mes så hade jag kommit hem med både piercing och tattuering idag. Men nu är fallet tyvärr så, just när det kommer till sånt.. så det blir inget med det ..idag. En annan dag for sure.

Intervjuven och provjobbet hos nannyfamiljen kändes bra. Dem ska höra av sig i veckan... men jag vågar inte hoppas för ingen familj har hittils hört av sig tillbaka haha. Förutom en snobbig swe/am familj som jag tackade nej till.

Nä, DUSCHEN kanske?

Kommentarer
Postat av: Martina

Sjukt snyggt paraply!

Vart vill du pierca dig och vad vill du tatuera?

Men sötnos nu vet jag inte vad du pratar om? Nu har du nog förväxlat mig med någon annan, än har jag inte flyttat. Men jag undrar fortfarande vart du förvarade din dator när du bodde på vandrarhemmet:p

2010-08-23 @ 19:36:05
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: Linda

vilka fina saker!

2010-08-24 @ 20:18:43
URL: http://rosettflickan.blogspot.com


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...