deside for youself


Egentligen ingen mening att ta kort ute då ljus + dator inte blir något vidare men så tänkte jag på min ena syster som alltid klagar på att det är för lite bilder på mig, så med ett leende säger jag typ hej här och nu!!


Jag hade sån jäkla tur, jag skickade in ett 3 timmars hardworking CV till ett företag som jag blivit rekomenderad från Monaco.. Tre dagar senare ringde dem, en dag senare var jag på intervju och två dagar senare var jag på träning med 9 stycken andra! Jag var tvungen att ha på mig 'uniform' på träningen - svarta braller, svart skjorta- long sleeves buttoms up to neck, svarta plane polish shoes + uppsatt slickat hår bakåt. Jag kände mig som en uppstoppad buisness woman!

När vi slutade efter 8 timmars teori och praktik sa jag till Andy-som-håller-i-det att; Im just gonna get changed."  -Yes, I thought you might treees!" får jag till svar då. Haha, men jag tror säkert att det syntes på långa vägar att jag inte var riktigt 100% bekväm.

Intervjun hos Andy var lite smårolig. Han berättade om sin gårdag och jag om min. Och så berättade jag att jag promotar ett gym, som slutade med att jag satt och promotade det för honom, haha. Ah, det var väl där jag fick jobbet. :P

Kommentarer
Postat av: Martina

;)

Oh jag var påväg att göra det igår! Pierca mig i läppen alltså, vänster sida, du?

Sköt upp det lite när jag såg priset och min syster sa att man måste ta ur den när man ska igen metalldetektorn på flygplatsen:s

Oj en sån drake. Så orginellt, hur kom du på det?

Jag är lite småsugen på en groda jag:p

2010-08-28 @ 19:11:58
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: Linda

men åh vad roligt! Vad är det för jobb?

2010-08-28 @ 22:30:08
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: My

Grattis :D

2010-08-28 @ 22:50:17
URL: http://myjosephine.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...