What if we dont give a fuck? Would you dare?



Hallååå i brallan!! Överlever ni svenssonlivet? Hoppas det, och hoppas att jag aldrig hamnar i ett sådant. Eller, såå illa är det inte, men just nu är det inget som lockar. Fast om det måste vara ett svenssonliv så föredrar jag det i ett annat land..

Nu när jag lämnat aupair-familjen känns det lite som att jag är på semester. Vi har badat
(bara lite kallt), ätit frukt i lass, powerwalkat, och jag har för en gång skull INTE haft panik i bröstet och stress i hela kroppen. Idag, om exakt 20 minuter ska jag iväg och jobba som nanny hos en rysk/fransk familj med en flicka att ta hand om. Så det blir att peta fram min
franska igen. Och min bikini. Dem har ju pool på taket hehehe. ;)

Och just det, har ni frågor så kan ni fråga dem nu!
Hörs ikväll :*


Kommentarer
Postat av: Frida

Varför lämnade du familjen? Och i förtid? osams?

Hur var en typisk Monaco familj som dom att jobba för?



Trevlig helg



Frida

2010-04-30 @ 15:49:47
Postat av: Jane

hur lätt är det att bli au-pair? jag vill gärna nästa år. men undrar hur lätt det är och vad det kostar.. måste man gå kurs eller nåt?

2010-05-01 @ 21:02:36
Postat av: Elin

HÄNGER DU MED TILL PEACE ÄND LÖÖÖV I SOMMAR ELLER?! :*

2010-05-01 @ 22:06:01
URL: http://trelins.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...