6 april 2010, fransk liten by.


Nu sitter jag hemma med musik i lurarna, ett öppet fönster, ett glas juice, en fag och datorn. Har inte varit hemma själv och inte gjort någonting alls på flera dagar! Det uppskattas nu vill jag lova. 

På helgerna händer alltid så mycket. Jag springer fram och tillbaka till lägenheten hela tiden och mobilen ringer konstant. Okej det där lät ganska töntigt, men mobilen gör faktiskt det, och det är inte för att jag är poppis utan för att jag aldrig kommer i tid. WHERE AAARE YOU TREES? - "Neea du vet.. är på väg alltså". Tidsoptimist är inte alltid det bästa att vara. Men jag är inte ensam om att vara det här som tur är. Bara nästan, kära bloggen. ^^

Jag och Emmy var uppe och vandrade runt i en gammal fransk liten by imorse.


Söta Emmy! Hon gick en promenard på 4 timmar när jag åkte till jobbet. Hujedamig.

KAN se aningen uppstyltat ut, men det är bara för att vi är det. ^^

OCH det ÄR 20 grader ute, även om det inte syns på varje mig eller Emmy, haha. Fattar inte varför vi klär på oss så mycket, men alla gör det här. Vissa damer har till och med sina fucking pälsar på sig fortfarande. ^^


Kommentarer
Postat av: Alina - aupair i Notting hill

Hjälp vad vackert det ser ut!!

2010-04-07 @ 17:51:41
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: Sofia

Gu va mysigt det såg ut att vara där :)

2010-04-10 @ 16:58:49
URL: http://letsplayitloud.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...