Give me a distraction.


Hallåhej,
Idag har jag och Emmy vart på tennis! Monte Carlo Rolex Masters för att vara specifik, men det behöver jag kanske inte vara. ^^, Det var faktiskt fräckt att se live. Emmy hade fått tag på finfina biljetter som var på den VIP sidan, så vi satt i ett bås med mjuka säten, nära plan. Det var en stor filmkamera vid sidan av planen som pekade mot oss, så någonstans i bakgrunden sitter jag och Emmy. Om man tänkt att titta på det då. Men det förstår jag om du inte har. Om inte "du" är Josse då! Men det är ett väldigt udda undantag. ;)

Bilder kommer någon dag snart.. Emmys stod för bilderna idag nämligen.
Här är lite annat iallafall.

Underbar sång med owl city. Kille & tjej har sjungt oss till sömn i två nätter nu.

 
Insprängd fotbolls/tennisplan ovanför Monaco.

Ninna jag och nelly i januari!

Kommentarer
Postat av: Angelina

Ja, Per är min make som jag ska älska i nöd och lust tills döden skiljer oss åt. Jag älskar Per.

Varma hälsningar din vän Angelina Malmros

2010-04-12 @ 00:17:29
URL: http://bbittersweet.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...