What if time is our friend



Ja tänk om man inte behövde strida mot klockan hela tiden, utan att det var tvärtom. Hur det nu är(?) Om man inte orkar tänka så kan man sluta läsa ungefär nu. Men brottom behöver man faktiskt inte ha, för fram kommer man i vilket fall. Brottom är ju = stress, och stress förkortar livet en aning. Och förkortar det inte livet, så glömmer man istället av vad man har gjort, då man har skyndat sig igenom det. Och man kan ju inte ha brottom till sin egen grav!?

Det stämmer ju faktiskt lite. Så för att förkorta det, lev i nuet.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ah, vilken fin blogg :)

Kramis

2009-09-28 @ 16:05:02
URL: http://linnealiebig.blogg.se/
Postat av: angie såklart, vem annars

hallå, jag vill träffa dig snart igen, är ju kär i dig. nej men seriöst, im having so much fun with you :D



kan dock inte joina dig & emmi imorgon, no time.. /: booohoo! men jag kommer till kingston some day om jag kan fixa cashingas till bussen, höhö. pallar ju inte promenera.

2009-09-28 @ 21:39:37
URL: http://bbittersweet.blogg.se/
Postat av: l.

2009-09-28 @ 23:04:43
Postat av: Polli

Hej, hur fick du tag på din au pair familj.. jag skulle jättegärna vilja vara au pair i London men hittar inget företag att vända mig till...



du får gärna skicka ett svar till min e-mail! :D Polli

2009-09-28 @ 23:05:38
Postat av: Lotta

åh tack! vad glad jag blir :) Jaha, ja jag funderar på England. Kan inte så mycket mer än engelska och England ligger ju rätt nära. Funderar på London faktiskt. Gillar staden :) Var i London bor du? kram

2009-09-29 @ 14:55:33
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...