To be honest.





Älskar min vinterjacka från Zara. Kragen är nog det jag gillar mest, och sättet jackan är skuren på. Man ser för en gång skull inte ut som en knubbsäl, som man annars gör i dunjackor. :P

Update: En sak är lite komiskt här.. När Nancy lägger upp mat till mig, eller sparar mat till mig, så får jag HUR LITE SOM HELST på tallriken. Nog att jag inte är jättestor men för helvete, jag är människa? Och om hon nu gör baconmacka till oss, och gör 2 st till henne så kan hon väl iallafall FRÅGA om jag också vill ha två. OMG jag är.. hungrig :( Det är nog därför jag har ätit massa godis varje dag sedan jag kom hit. Men jag lovar er, det är svårt att hålla sig när man inte har något att göra.

Återigen, görsnäll familj jag bor hos! :) Bara det att jag är ett matvrak, så jag blir lite frustrerad när dem bara äter tre SMÅ mål om dagen. :P

Kommentarer
Postat av: tove

måste bara fråga, vad är en "normal" lön för en au pair i londonområdet? har läst att det ska vara 60-90£ men du kanske har koll på vad dom flesta har liksom? jag kommer troligen byta familj och flytta till london inom snart framtid och jag vill ha lite koll på vad man egentligen klarar sig på. är 70£ i minsta laget..?

2009-10-13 @ 17:59:53
URL: http://tovelitove.blogg.se/
Postat av: Em

Haha njaa asså det går ju inte så bra att vara nyttig här med den maten. Man äter ju lixom vad som serveras. Och eftersom man blir hungrig måste man ju äta nåt så då blir det ju vad som finns... ^^



Haha filmen var ju inte den bästa precis men.. :P Kul för stunden typ.. Kollade också förut på internet litegrann, men var så dålig bild så orkade inte.. ^^

2009-10-13 @ 18:41:45
URL: http://emminlondon.blogg.se/
Postat av: M I M I

är det en elak familj du bor hos :o



sv: men tack så jättemycket, glad jag blir du! :) hihi.

åhh jag ska försöka ta en bild på henne till veckan då, hihi =D

2009-10-13 @ 18:48:03
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: elvis

Sv; Jodå, lockigt är jättefint! Men jag är kortklippt så det ser lite sådär ut när mitt lockar sig. :P

2009-10-13 @ 18:58:16
URL: http://battles.blogg.se/
Postat av: fanny

men egentlgen hur snygg kan kissie egentligen tycka att ho är? om hon måste förändra sig hela tiden?

2009-10-13 @ 19:50:29
URL: http://banny87.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefin jacka :) Och jag håller verkligen med dig om att verkligen ALLA dunjackor ser man tjock ut i, men inte den här, det är ju grymt!



Och stackars dig att du inte får tillräckligt med mat. Du får väll försöka säga till dem att du brukar äta mer när du är hemma och att du har känt dig väldigt hungrig på sistone?



Svar: Åh tack så mycket, blev superglad när jag läste ditt inlägg ska jag säga :) Och jag håller med dig helt och hållet, man följer ju de bloggar som man tycker är bra och som man vill läsa, inte för ngt annat!

2009-10-13 @ 20:39:56
Postat av: sadia

snygg jacka :)

2009-10-14 @ 16:11:05
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: Michelle

Tänkte bara höra om du använder den jackan fortfarande? Skulle du vilja sälja den köper jag den gärna :D supersnygg!



Hör av dig till min mejl: [email protected]

2011-10-11 @ 20:10:13
Postat av: mel

Hej

Fin blogg du har, väldigt intressan...

Tja, vissa familjer kan vara snåla med mat tyvärr:(

Handlar om vanor../



O vilken snygg jacka!

Vill oxå köpa en från zara men, är dem varma?

2011-12-07 @ 20:23:30
Postat av: Trees

svar:



Aboslut, använder den fortfarande :)

Jag tror inte dom har samma, men liknande har dom, med den figursydda typen!

2011-12-07 @ 20:33:08


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...