Want to know about


Vi har vart ute och gått en hel mil. Jag är helt död och det fick jag bekräftat för mig när jag vaknade upp på bordet här. Jag har haft ganska så tråkigt, eftersom att vi inte har gjort någonting alls sedan vi kom hit i torsdags(!!).. PLUS att vi ironiskt nog var tvungna att vrida TILLBAKA klockan imorse!! hehehe.

Imorgon bitti klockan 9 åker jag tillbaka till London och då ska jag, eventually, träffa Em som har kommit tillbaka från Sverige hihi.





Från helgen då Sab var här och hälsade på oss alla. :)

Kommentarer
Postat av: angie

den nya headern är jättefin! sorry att jag bara försvann från msn innan, internet började bajsa. jag vill också träffa dig & em :c längesen nu..

2009-10-26 @ 01:50:19
URL: http://bbittersweet.blogg.se/
Postat av: Martina

Haha jag är inte klar än. Men det går ju framåt iaf. Jag tänkte sikta på början av februari:)

Haha du kan bli min nya fru, min gamla har dumpat mig för en kaaarl!;p

2009-10-26 @ 13:59:04
URL: http://mistermartina.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...