The town knows everything


Maggie, Nancy's mamma hämtade upp oss och vi for söder ut. Jääklar vilken busy trafik det är i London-området. Efter en timmas körning var vi FORTFARANDE i London. Då deckade jag. Vi köpte med oss mat på vägen så nu är min mage räddad. Är alltid så rädd att jag inte ska orka med dagarna pga för lite mat DÅ DOM inte äter något här.. Fattar inte hur dem klarar sig. 

Väl framme "at the farm" (det är ingen bondgård) satt jag och Ioan och läste bok och gosade hela kvällen. Han är så söt när han kommer fram och ska kramas å pussas. Jag glömde byta blöja på honom så när jag sedan skulle tömma blöjan på kvällen hängde den till golvet. ^^ Heavy of piss.

Bilder från huset som mitt rum är i.
 


Very cosy. Night night!


Kommentarer
Postat av: Modeblogg - The Daily Influence

Det kanske vi gör ;)



Ser att du är au-pair, jag kom hem från mitt au-pair år för två månader sen. Var i Seattle i USA. Hur är det att bo i England och vara au-pair där? :)

2009-10-23 @ 08:33:09
URL: http://thedailyinfluence.blogg.se/
Postat av: My

ser mysigt ut

2009-10-24 @ 23:58:25
URL: http://myjosephine.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...