Svarar, lite.


Hur fick du tag i din familj?
Inne på http://www.aupair.com Privat alltså. Jag hade kontakt med 4 familjer innan jag bestämde mig. Jag tror man känner direkt vilket som är rätt.

Hur länge har du vart i London och hur länge stannar du?
6 veckor har jag vart här nu. Jag ska stanna minst ett år. Familjen vill ha mig i fler år, men jag får se hur jag känner efter ett år.

Hur ser en vanlig dag ut för dig?
Dem kan se ut på två sätt. "En tidig dag" går jag upp 8-9 och ger frukost till Ioan. Byter en blöja och går till parken eller playgroup/center. När vi vart där så är klockan 12 och då ska Ioan sova i vagnen. Då slutar jag.

"En sen dag" börjar när Ioan vaknar vid 14.00. Då leker vi bland annat med tåg, målarböcker, klistermärken, filmtittande eller bara ballongflams. Ja ni hajar, han har miljoner annorlunda leksaker så ibland tycker till och med jag det är kul! Eller så går vi till floden och matar ankorna. Vid 18.00 ska han bada, å efter badet slutar jag.

Vad kostar ett gymkort i London, tex. 6 månader?
Jag köpte ett kort för 4 månader för £80. Vilket är ca 850.- Vill du köpa för ett år kostar det £199. Detta är priser med csn-studentkortet.

Undrar ni något mer så kan ni bara slänga in en fråga här, annars var det allt. :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sv: ja som du såg så var det ett par overknee stövlar jag väntade på, men jag fick fan hem fel storlek, beställde 38 men fick 37, så nu måste jag skicka tillbaka, jag hatar när det strular så här... ska dock inte ha dom över huvud taget, tänkte köpa ett par från scorett ist :)

Din blogg är riktigt fin!

2009-10-17 @ 19:43:48
URL: http://lisapralin.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...