Little miss ratbag




Igårkväll körde Simon mig till Twickenham, det ligger egentligen bara rakt över floden(thames) här.. men man måste åka runt, som ett U. Där mötte Joseph upp mig: "where the fuck have you been". Haha, klockan var närmare elva så det kunde man ju undra.

Vi gick ner till en stor pub med vääldigt bra musik där alla hans kompisar var.. och syster, som är lika gammal som mig. Det var jättekul. Jag lovade mig själv att gå ut med britter någon gång för att känna känslan (vet ja e gay) hur det är. Iallafall, nu har jag vart det. Hurra och en bock på papret.

Sedan tog jag tåget hem till Kingston och träffade Angie och Sandra. Sandra är Angelinas söte kompis. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter trevligt ^^

2009-10-11 @ 14:55:32
URL: http://mikz.blogg.se/
Postat av: m

intressant! DETALJER!

2009-10-12 @ 19:03:59
Postat av: Anonym

är han snygg? :P

2009-10-12 @ 19:04:21
Postat av: julia gård

berätta hur joseph ser ut, nu!

2009-10-13 @ 16:48:39
URL: http://juliagardlund.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...