memories are part of the future #2


Hejhejhejhejhej! Jag sitter barnvakt och nördar på brittiska blogsites.

Igår var kuul! :) Jag ville dock inte tänka på att det var sista 'riktiga' kvällen med tjejerna.
Men det var det. :( Jag & Angelina har gjort klart för oss att vi är inbjudna till varandras bröllop, även om vi inte planerat att gifta oss. Och det känns ju bra? Man vet liksom att det blir Zazaza i framtiden också. Okej det där var internt och inte alls kul för er. 

Jag ska i och för sig ta bussen till Metzi och Angelina inatt för att det pågår en 50års fest där, och jag och några fler är inbjudna. Jag skiter i vilken tid Nancy och Simon kommer hem, jag tar bussen dit ändå. :P MÅSTE ju träffa alla en gång till innan vi åker hem.

PS Till er som gick högstadiet med mig.. Ser ni vem som sitter till vänster närmast kameran!?
Hur stora är oddsen.. i ett hus i Richmond?


Kommentarer
Postat av: anki

tyckte jag kände igen henne, men kan inte sätta något namn? :)

2009-12-13 @ 00:09:13
URL: http://ankiannktrin.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...