To act a little bit of normal

Jag och hannavän, var och fikade. Brevid oss, hamnade ett par, (trodde vi). Tills vi förstod att detta var dejt. En 1.0 dejt. Alltså första dejt för er som är segare än andra. 
Vet inte hur jag ska förklara denna evening, men kort och gott; Deras dejt gick inte som dem kanske önskat. Och killen hade sin fokus på två tjejer för mycket.
Ja, förklaringen är väl lite kass, men stämningen var något av en unik-pinsam-stämning.. Hanny och jag fick fästa händerna på tuttarna, för att inte brista ut i överhettande nerver.

Nu har jag tänt mina favoritljus och är allmänt ej hej,
tillsammans med min nagellackstub...

Kommentarer
Postat av: NicoleGalvez

SVAR: oh jaa LC super bra :)

hihi tack då ska jag testa färga så.

AHHHHH!:p

2008-09-23 @ 16:53:55
URL: http://nicolegalvez.devote.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...