To say goodbye

Jag har fortfarande, efter någon dag sådär, det högsta budet på en fin gitarr. Orkar inte riktigt berätta vad och hur den är, för det är rätt ointressant här. Men skepp o hoj, ändå kul.

Idag skickade en man på skolan, ut allas personliga upgifter till alla elever. Bara för att uttala sig om vilka skåpsnummer man har. Vilket man redan vet om man inte har makaroner i örat. Onödigt kan jag tycka. Även om det är offentliga handlingar så, lite onödigt. Fläng. Men man kan ju också undra hur jag orkar..

Nu lyssnar jag på Cranberries - Hollywood. Jag gillar de första raderna i texten. Lite över det vanliga sådär. Nästan.
Gonatt!


Kommentarer
Postat av: mia

Hiho vad sköj ^^ då kan du ju nästan få användning för dina tre nya ackord tres-res!

Jag råkade fetrepa min gitarr igår... on the sharp corner of my utdragna skrivbordslåda. äjäj!

2008-09-06 @ 10:03:16
URL: http://mariahh.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...