Onödigt omoget inlägg

Vid 20 snåret ikväll ramlade de en stort svart spindel ner på mina fötter och sprang iväg. Ja här i mitt rum då alltså. Jag letade med ficklampa för att försöka dammsuga upp pallevanten, men damsugaren ville inte fungera, så jag tänkte smälla ihäl den! ..Tills jag kom på att jag inte vill ha en köttfläck på väggen.
Efter en halvtimmes jobb lade jag ner letandet.
Vid tio tiden låg jag i min säng, och ser den komma krypandes upp på väggen vid min kudde.
Nu är klockan över 11 och jag har fortfarande inte fått bort fanskapet. Jag sover i vardagsrummet inatt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Japp, båda de serierna hade premiär i måndags i USA, och de går att ladda ner dagen efter ;)

2008-09-03 @ 18:01:05
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Håkan med träbenet

Tänk om den lägger ägg i din säng nu då! Usch jag hatar spindlar - lika bra att slå ihjäl dem. Regnar gör det ju i alla fall varje dag numera så vad har du att förlora? Har den dykt upp något mer?

2008-09-06 @ 16:28:56
URL: http://www.tv4.se/1.381878/hakans_stilblogg


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...