Hungpung


Har ni testat att blanda dessa två? Till frukost är det de goaste.
Och banan med keso då. Mosat! Heh.

När jag var på väg till skolan igår, såg jag min farfar jobba vid ett vägarbete. Har inte träffat honom på 10 år. Eller, farfar och farfar(?) HAn är väl inte min riktiga sådan, men nästan. Men vem bryr sig. Nog inte han. Såg honom bara från profil, så det blev att jag studerade honom ungefär som en horny nybliven liten 9åring, för dem som var det vid den tiden. Tillslut kollade han upp, men jag tror inte att han kände igen mig, och jag vände huvudet bort väldigt fort. Jag vågade inte säga hej. Idiot?

Nu har jag bara en uppgift att penetrera innan jag kan enjoya kvällen med vad jag nu ska göra.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Haha o du säger att ja äter konstiga saker;)

2008-10-05 @ 17:54:22


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...