Like saturday

När man har beställt biobiljetter, blir diregerad åt en sal, går in o sätter sig, är man inte beredd på att det är fel film. Vi skulle gå på *vad den nu hette med blackyjacky, som istället blev my brothers girlfriend. Jag kan inte säga att det gjorde mig något för den var kul. Ibland var jag tvungen att tänka på hemska saker för att tränga undan skrattanfallen. ;O SEVÄRD.
image80
Idag har jag ätit, gått långpromenard med M, kollat på 27 dresses och pluggat. Tycker det är pretty bra för att vara mig. Jag gör numera minst en aktivitet(?) ute varje dag, det är sköönigt. Få se hur länge de håller.
- Nu ska jag fylla i H&Mpapper och sen vika tvätt! Kyl-.- hejdå.


Kommentarer
Postat av: Maria

Höhö, lustigt! ... du hade tur du. Jag skulle gå på Starsky and Hutch en gång men hamnade istället inne på Van Helsing. Och jag gillar verkligen inte vampyrfilmer.

2008-05-02 @ 19:28:09
URL: http://mariahh.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...