It's all about you

Göstapetter. Jag har inte hunnit sätta på film ännu, då jag fastnade på Dolly Parton på stv 2. Men ja, det är ju inte värre än körslaget som vissa andra kollar på.. heheheeh eehe! :S  xD

Iallafall hade jag inte lyssnat på många av Dollypollys låtar, men ja gillar dem. Och hennes dialekt. Hon verkar jordnära också. Har haft lite förutfattade meningar kring henne,  tack vare hennes bedåårande fejja och enorma bomber. ;O Men inte då.   *Fniss i bhn.

Ps. hanna ska bli präst. Ds.

image86

Kommentarer
Postat av: Hanna

ja, o du ska bli min första gäst till bröllopet, plus att jag ska vara din tärna samtidigt. okej? präst o tärna, man ligger inte på latsidan precis

2008-05-03 @ 22:52:34
Postat av: Fanny

Jaaa, jag tror faktiskt det är det, haha. var en tjej som sa det. men brunt passar bättre. haft en bra dag?

2008-05-04 @ 00:20:07
URL: http://kallaspinglan.blogg.se
Postat av: vesna & sanja

haha =) tack så mkt!

2008-05-04 @ 13:21:53
URL: http://sanjavesna.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...