Oh dear

Jag och felicia var på spa. Det var pretty romantiskt, nedsläckt med tända ljus och rosenblad. Jag får säga att det var en jäkla komisk feeling, plus att när jag tittar på min syster så kan jag inget annat än garva.  ..Ah sen somnade jag, men under den vakna tiden vart det megaskönt, trots situationen!

Vi var på en enorm marknad idag.. Eller enligt malteserna var den enorm. Jag kan ju säga, som har varit på Götes korvkiosk, att den inte var det.
Är jag helt werdo om jag köpte ett par kalsonger till mig själv?.. Eller, det var ingen fråga, men jag kunde inte låta bli. Gröna och otroligt sköna för mullemött.
Okej, jag ska sluta! :S

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oh dear säger jag nu när duvet vem som vet det också här i huset. föresten glömde du dina simfötter här och din badring

2008-06-09 @ 22:23:58


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...