I do not hate

obs. onödigt inlägg.
Jag går upp 05.00 varje dag numera, för att föra mitt arlse till jobbet. Men jag har också turen på min sida, och kan gå 1 minut innan jag börjar, då jag är granne med dagiset & skolan.

Förutom jobbet, så har jag bara vart med mig själv idag. Och Tilda, lite.
Har utfört ohyggligt roliga saker som att köpa Loka, solat, kollat film, ätit glass med chokladsås. Eller, tragiskt nog var det tvärtom. Chokladsås med glass. Ja, ni ser vad händelserikt. Men det har vart skönt.

Appropå det faktum att det ser ut som jag har en såndär pillesnorre, så köpte jag dessa skor på ica förra året. Så, där fick jag sagt det. Nu kan jag somna.
Bara en låt till.


Kommentarer
Postat av: Anonym

aa fast NEEEE alltså de va bara en blodkärl som hade bla bla bla nått:S så dom skicka hem dom igen.. JA DE BLIR EN FLICKA!!! SOM SKA HETA ASTRID

2008-07-03 @ 10:51:39
Postat av: Anonym

du är knäpp.

2008-07-03 @ 10:54:07


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...