A different care



Det är bara jag och en ryss kvar på jobbet. Hon kan en del svenska, men frågar mig ganska mycket om nya ord. 
Hon är fast anställd och frågar mig om allt som ska göras. Hur, Var, Vad och När? Jag har bara jobbat där i 5 veckor och får visst allt ansvar för en hel skola, gymnastiksal + bibliotek som måste hinna bli storstädat innan veckoslutet. Jag har iallafall hunnit bona och vaxa golven nu, så dem glänser som en bunt rumpor. Om man har en slät vill säga.

Men Göstapetter vad jag hatar att gå upp tidigt på mornarna. Men nu är jag inte ensam om det fruktansvärda ögonblicket längre, för nu må Olle också börja gilla läget. När jag snart slutar. Meningen är inte skadeglädje
:)


Kommentarer
Postat av: josse

gillar den röda tråden "flaskan" ;D som du kanske drack just nu ;)?

2008-07-31 @ 00:17:58
URL: http://joosses.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...