The river of San Francisco

Ojsan, jag somnade direkt när jag kom hem från jobbet. Jag sov i 3½ timmar. Usch, för mycket synes jag.  

Jag åt nyss nybakta bullar som smakade någon blandning av morötter och senap vilket var
lika med
 (=) mindre deiligt.
Så nu ville det sig bli krig i min mage. Men det går ju över och spelar ungefär lika stor roll som en ihäl trampad myra. Eller var jag taskig nu.. gentemot myran? Jaja, tjöta(?) Ny dag imorgon, då räknar jag med korv i Partille.


Nu ska jag rita. På en fredag.

Visste ni att män föråldras av samlag? Det är sant. Puss och tack!

Kommentarer
Postat av: Carmen

jag bakade bullar i förrgår o dom blev gör goda! ;)

det där med männens åldrande i förtid av sex tyckte jag lät rätt hemskt!

2008-07-18 @ 19:41:47
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja, men du ville ju inte vakna ur drömmen om mig :) då blev det så länge

2008-07-19 @ 00:00:47
Postat av: Meg

sv. skrämmande men rolig :D

2008-07-19 @ 11:47:27
URL: http://megs.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...