Nedsprutad på andra långgatan

På 24 timmar har jag ramlat offentligt 4 gånger, Jag definierar ordet ramla, och menar då ett resultat där jag ligger hel-lång på mage, på marken. Jag skyller inte på att jag har ett tjockt ojämt huvud, utan på halkan. Det får gå vägen.

Jaja, Jag ville bara göra mig lite hörd i slutet av helgen. Vi ska på julbord snart, och jag ser allmänt röd ut. (få nu inte bilden av att jag ser kristet julig ut, utan det är mer min färg, eller så) Mina kinder är fortfarande röda. (eksem) Men det är väl också tillåtet under julatid!

Kommentarer
Postat av: Ia

ohåj, värst tres vad du halkar. en tvättäkta trafikfara!

Nu blev jag sugen på prinskorv minsann

2008-12-07 @ 17:29:03
URL: http://mariahh.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...