Two zombies in head.

Man kan ju undra hur jag har kunnat hålla mig från bloggen this long. Verkar inte ha svaret på det själv, men här är jag igen. Typ. Kan ju nämna i förbifarten att jag började 3e året denna dag. Hyffsat okej fakktiskt. Förutom all förändring som gjorde att man kände sig som en vilsen, pilsk flodhäst. Hade väl inget mer att komma med en trevlig natt som denna. Lovar er att jag ska bikta mig för ett oerhört ointressant inlägg.

Appropå kristendomen, visste ni föresten att eskimåer är den enda etniska gruppen i världen som saknar pubishår!? 

Kommentarer
Postat av: IA

pilsk flodhäst, kristendomen... sataans vad jag har saknat din blogg. haha

2008-08-26 @ 16:32:54
URL: http://mariahh.blogg.se/
Postat av: Carmen

är det helt sanningsenligt? (finns det ett sånt ord?) låter as knäppt.. haha

2008-08-26 @ 16:43:25
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: NicoleGalvez

Jag vet, jag kan inte sluta titta på SATC, och one tree hill omg jag älskar den verkligen, vet du när säsong 6 börjar. måste ju veta vem han ringde ju. Hmm? vem tror du?



Hehe, jasså, jag har nog en dubbelgångare. Här i göteborg. ojdå. hmm måste ta reda på vem det är.



Jaa ny och ny, ett år fyller jag och göteborg. underbar stad. jag pluggar nu till lärare, har bara gått en termin, denna termin blir det spanska. kul kul. och sen annars. nee inget spec , tittar på satc och ibland jobba på en skola som lärare.



bra då blir vi vänner, vårt datum är 26 augusti 2008. vi har nu "dejtat" ett tag så nu är vi vänner! tack min vän :)

2008-08-26 @ 18:15:37
URL: http://nicolegalvez.devote.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...