Not like that hörru

Är jag patetisk eller!
Jag sitter här med mina otroligt stora, fula hörlurar och dönar så högt att jag inte ens känner mina egna andetag. Samtidigt sneglar jag bakåt stup i kvarten. Det känns som att någon är där, det nästan låter som om någon är där. Vet dock inte hur jag kan lyckas höra utanför detta sound, anyway, jag hör det fortfarande. Eller så har jag bara haft det way tooo högt den senaste timmen så jag börjar höra i syne. Ne, jag blir ju paranoid här känner jag. 

image59
Amen jag vet, skulle bara testa liksom. Hade tråkigt.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Porrigt therese ;D

2008-04-23 @ 17:53:13
Postat av: Maria

... jackan vartifrån? (?)

2008-04-23 @ 20:27:20
URL: http://mariahh.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...